A A A

Szukaj

A A A
Wersja kontrastowa

Teatr Rampa w swej 40-letniej historii zawsze stawiał na spektakle dziecięce. Prawdziwy ich rozkwit nastąpił po roku 2000. Cieszymy się, że nasze liczne spektakle dla dzieci i młodzieży, w tym przede wszystkim wystawiane w weekendy musicale familijne do oglądania wspólnie z rodzicami, cieszą się od lat ogromną popularnością, czyniąc nas w tej materii liderem wśród  teatrów dramatycznych.
    
    W ofercie Sceny Dziecięco-Młodzieżowej znajdziecie Państwo znane, uznane i wartościowe spektakle dla dzieci, które znakomicie mogą uzupełniać edukację uczniów szkół podstawowych, wprowadzając je w świat teatru. Nasze musicale familijne tworzone w reżyserii lub pod kierunkiem Cezarego Domagały, jednego z najwybitniejszych polskich twórców teatru dziecięcego i młodzieżowego, wyróżniają się zarówno przemyślanym wyborem literackich pierwowzorów jak i wysoką jakością zrealizowanych adaptacji. W przygotowywaniu poszczególnych tytułów kładziemy wielki nacisk na ich wychowawczy aspekt zwłaszcza poprzez wierność tradycyjnym wartościom oraz ukazywanie pozytywnych i wrażliwych postaw wobec drugiego człowieka. Uznanie pedagogów i nauczycieli zyskaliśmy również promując piękno języka polskiego, wolnego od agresji i rażących kolokwializmów.
  
  Dodatkową działalnością edukacyjną stanowią prowadzone w naszym Teatrze różnego rodzaju warsztaty np. filozoficzne, muzyczne czy wokalne oraz spotkania z aktorami i twórcami po spektaklach z prezentacją  teatru „od kulis”. Zwłaszcza te ostatnie, będące połączeniem rozmowy z dziećmi z pouczającym spacerem po najważniejszych zakątkach teatru jak scena, garderoba i charakteryzatornia, cieszą się największą popularnością wśród grup szkolnych.
    Mamy zatem przekonanie, że wizyty w naszym Teatrze mogą skutecznie wpisać się w realizowany w szkołach program wychowawczy oraz znakomicie uzupełnią edukację dzieci, wprowadzając je w świat teatru.

fwk
Radio Wawa_czarn_biale_v2
british_council_logo_bw
ewejsciowkilogojpg
eBilet_logo_b-w
rsm-logo
exigo
tiketto_logo4
Previous Next